TAKE ME AWAY

Hi everyone / Zdravo svima

Fall is coming and let's make a fun of summer days that have left.
Look how I did it with this summer outfit.

Stiže jesen uskoro i hajde da se zabavimo u ljetnim danima koji su ostali.
Pogledajte kako sam ja to uradila sa ovim ljetnim outfit-om.



September is coming announced, it's raining, it roars and colder wind blows. That also happened the day I wanted to make a photoshooting but I catched some sun the next day. I wore what I wrote I'll wear on my Instagram. Otherwise, I make combinations the same day I need to make a post ut it's a big stress and I decided to be more responsible. I'm wearing a skirt that my sister bought in Turkey and it's so comfy. It doesn't mass like others and it's great for combining, real trendy piece in closet. 
I did some brave thing, don't judge me, I turned the blouse upside down. I like it more when the back is naked and I think it's hard to notice that craziness. About other pieces you can find more at the end of the post.
I think this is a superb outfit for summer and summer walks, going for coffe or ice cream or even a night-out. It's always possible to add some details that will change goal of this look.
Do you like it?

Actually, I wanted to announce that from this post I will also write on Bosnian languge so I could be more interesting to readers from Balkans. I want to connect with blogger from my area and I hope I'll succeed. I want to write more, even if I don't write like I know. I don't want to make this text artistic but informative.

See the rest of photos.



Već najavljeno dolazi septembar, kiše padaju, grmi i puše hladniji vjetar. Baš tako i bi onaj dan kada sam htjela da se slikam ali eto sutradan uhvati' malo sunca. Baš kao što sam već najavila i na svom Instagram-u, to sam i obukla. Inače smišljam kombinacije isti dan kada se slikam ali to je prevelik stres pa sam odlučila biti odgovornija. Nosim suknju koju je sestra kupila u Turskoj i mnogo je udobna. Ne skuplja se kao neke i odlična je za iskombinovati, pravi trend komad u ormaru. 
Također sam uradila jednu hrabru stvar, nemojte osuđivati, okrenula sam bluzu naopako. Više mi se sviđa kada su leđa gola i mislim da se i ne primijeti da sam uradila tu ludost. O ostalim komadima možete pogledati na kraju posta.
Mislim da je ovo super kombinacija za ljeto i ljetne šetnje, izlazak na kafu, sladoled ili pak za noćni izlazak. Uvijek se može dodati neki detalj koji bi promijenio namjenu ovog look-a.
Da li vam se dopada?

Zapravo sam htjela najaviti da ću od ovog posta pisati na bosanskom jeziku kako bi mogla da privučem čitaoce i sa Balkana. Želim se povezati sa blogericama sa mog područja i nadam se da će mi uspjeti.  Također želim više da pišem, iako ne pišem onako kako ja to umijem. Ne želim od ovog teksta praviti umjetnički, neka to bude informativno.

Pogledajte ostatak slika.


















  






Photography: Emina Avdić

What I wore?
Blouse: SheIn
Skirt: Store at Turkey (unknown)
Sandals: SheIn (from last year)
Bag: Frontrowshop
Ring: Romwe