DEEPEST THOUGHTS - GAMISS


It was boring these days until black pumps came from Gamiss. And I always wanted a 'topic' of my post so I accidentally walked by black mercedes that is in style with black lace dress and black pumps. That's how everything putted together with a little luck. But, continue reading.

Bilo je dosadno ovih dana dok ne dođoše ove crne salonke iz Gamiss-a. A i oduvijek sam htjela neku 'temu' na post pa slučajno naiđoh na crni mercedes koji je nekako baš u stilu crne čipkane haljinice i crnih salonki. Tako se to sve uklopi uz malo sreće. No, nastavite čitati.



The weather wasn't that bad but the place was nicely hidden from the sun so Emina needed to use a flashlight as you can see on photos. However, we still did it. By the way, the last post Japanfunbox was done.
Do you like my look?
When the pumps came I wanted to combine them with white lace shirt that is also from Gamiss but it wasn't my idea, so why? I can wear it in one of my future posts. I just simply like more this outfit I wore on my birthday too. So why not?
I really have a lot of pair of sandals and heels but I've never had black pumps, the 'must have' piece I didn't have. The pumps are quality but who is not used to high heels shouldn't wear them in interval of 3 days like I did. They are easy to combine, well black pumps matches to everything but such a high heels I avoid wearing often. But still, they are great for casual, chic and night-out looks.
I wanted to break the monotony with red bag and did I do it? I'm leaving it by side. It is from SheIn and I wear it often when I go to town, to walk or buy something. It's very practical and sometimes I even wear it for night-out look. It has also another color, check.

I want to announce that I will publish next post very soon with Blingsense ring if the post office don't make any problems like it happens sometimes.

Check the photos.


Vrijeme nije bilo loše ali je mjesto bilo fino zaklonjeno suncem pa je Emina morala upotrijebiti blic kao što se i vidi na fotografijama. Ipak smo uspjele odraditi posao. Usput je odrađen i prošli post Japanfunbox.

Da li se vama dopada moj look?

Kada su salonke stigle htjela sam ih iskombinovati uz bijeli čipkanu majicu koja je također iz Gamiss-a ali dođe mi ideja, a zašto? Nju mogu obući u nekome od sljedećih postova. Jednostavno mi se svidjela ova kombinacija koju sam obukla za rođendan. I što da ne? 
Imam zaista mnogo pari sandala i štikli ali još nisam imala crne salonke, onaj 'must have' komad ja nisam imala. Salonke su kvalitetne ali ko nije navikao na visoku petu neka ih ne obuva u tri dana razmaka kao ja. One se lahko i kombinuju, pa zaista crne salonke idu uz sve ali ovako visoke baš i izbjegavam stalno nositi. No, odlične su i za casual, chic i night-out kombinacije. 
Torbicom sam htjela razbiti monotoniju i da li sam uspjela? Ma ostavljam to sa strane. Ona je iz SheIn-a i stalno je kombinujem kada idem do grada, prošetati ili nešto kupiti. Mnogo je praktična a znala sam je iskombinovati za night-out look. Također ima i u drugoj boji, provjerite.

Želim najaviti da sljedeći post dolazi uskoro sa Blingsense prstenom ako ne bude bilo problema na carini pošto se već dešavalo. 


Pogledajte slike.


Ni onaj vjetar ne bi dovoljno snažan da me ošamari, ni kiša da me probudi. Negdje unutra, uguši se osjećaj. Izdahnu, okameni. Ostade tuđa vika - ma šta je tebi? Lišće pade, raspuha se i miris vanilije poče lebdjeti uz ples nostalgije. Psihologija. Septembar. Nekad i suza. Daljina.
Najdublje misli isplivaše a osjećaj još uvijek tone. 






















Photography: Emina Avdic

I wore:
Dress - Romwe
Pumps - Gamiss
Bag - SheIn