LEAVING IT SOMEWHERE


I know I've announced that this post should have been with Blingsense ring but, unfortunately it's not. Actually, it still didn't arrive but I've prepared this street-chic look with Gamiss lace shirt and Rosegal bag and trench coat. Everything is done by my style.

Znam da sam najavila da bi ovaj post trebao biti sa Blingsense prstenom ali eto, nažalost nije. Zapravo, on još nije stigao ali sam pripremila ova street-chic look uz Gamiss čipkanu majicu i Rosegal torbicu i trench kaputić. Sve je odrađeno u mom stilu.

This is something I mostly wear: boyfriend jeans and red high heeled sandals or red bag with white lace shirt. There are more styles I combine outside of blog and don't have time to show.
In last post I wore Gamiss black pumps and SheIn red bag ( I am wearing a red bag again but from Rosegal, don't judge), so I mentioned Gamiss online shop. But now I want to show you Rosegal online shop.
Rosegal has fantastic selection of clothing, shoes and bags in many styles. Even if there are pieces I would never wear, there are also pieces I would never take off if it could be possible. Every day, new arrivals of trends are available with big number of collections. The shipping charges per kg but it's really fast. My package arrived for about 3 weeks what's awesome for worldwide delivery. There were so many products I would order but the coupon limited me for two of these and I am satisfied. Actually, there were 3 of them with the bracelet which is simple and stylish and I wear it so often.
I am very happy about this bag even if the chain was too long so I had to shorten it but it wasn't a big deal. With it I get a red belt I can hook to a bag. The bag is really quality and practical - I put all my must-have stuff I always take with me and add even more trifles.
About the trench coat, it's very thin and easy to wrinkle. But this material nicely ironed looks very quality. It can't help you beat the cold but it can be worn to make your outfit more beautiful or if outside is a low wind.
Also, one more piece from SheIn - boyfriend jeans. They are not same as the photo but they are still fantastic. So if you are a lover of boyfriend jeans I recommend you these.

At my place started a real fall - cold wind and hidden sun in the clouds so i hardly catched right weather for shooting. I have also tried to make another round of shooting with SheIn dress but it was a total miss, waste of time.
Do you like this look?


Ovo je nešto što rado nosim: boyfriend farmerice i crvene sandale sa visokom petom ili pak, crvena torbica uz bijelu čipkanu majicu. Ima još stilova koje nosim van bloga i ne  stignem sve iznijeti.
U prethodnom postu sam nosila Gamiss crne salonke i SheIn crvenu torbicu (i opet nosim crvenu ali iz Rosegala, ne osuđujte), te sam i spomenula Gamiss online shop. A sada želim predstaviti Rosegal online shop.
Rosegal ima odličan izbor odjeće, obuće i torbi. Iako se tu nalaze komadi koje bih nikada obukla mogu naći i one koje ne bih nikada skidala kada bi to bilo moguće. Svaki dan se ubacuju novi trendovi i kolekcija je mnogo. Što se tiče poštarine, naplaćuje se po kg ali je brza! Moji komadi su došli nakon otprilike tri sedmice što je i odlično za worldwide delivery. Bilo je tu stvari koje bih još rado naručila ali kupon me ograničio na ove dvije i zadovoljna sam. Zapravo su tu bila 3 komada uz narukvicu koja je jednostavna ali stylish i koju često nosim.
Torbicom sam oduševljena iako je lanac bio dug pa sam ga morala skratiti ali ništa strašno. Uz nju sam također dobila i crveni kaiš koji se može zakačiti. Stvarno je kvalitetna i praktična - strpam must-have stvari koje uvijek nosim sa sobom i još sitnica.
Što se tiče kaputića veoma je tanak i lahko se gužva. Ali upravo ovaj materijal ispeglan izgleda super kvalitetno. Ne može vam pomoći protiv zime tako da se može nositi da uljepša outfit ili kada napolju puše neki slab vjetar.
Također, opet jedan komad iz SheIn-a - boyfriend farmerice. Nisu iste kao sa slike ali su stvarno super i mnogo su kvalitetne. Ako ste zaljubljenik boyfriend hlače ove vam preporučujem.

Kod mene je već počela prava jesen - hladan vjetar i skriveno sunce među oblacima pa sam jedva uhvatila prikladno vrijeme u srijedu za slikanje. Također sam probala uraditi još jedan krug slikanja sa SheIn haljinicom ali to je bio totalni promašaj, gubljenje vremena.
Da li vam se dopada ovaj look?


Kako te banalno sitnica ispuni srećom. Zamisli? Zdjela borovnica posutih šećerom. Dobar tekst. Pak, stara knjiga ili izgužvana fotografija. A tu se prevrćeš u pesimizmu. Lijenost - tihi ubica. Bol dođe poput šlaga.

Pronađi miris koji produžava sekunde i nastavi dalje. Ubij licemjerstvo, nasmij se. Vidjećeš, onda, prolom oblaka. Buku.
Zatim zgnječi to voće. 
Ne zaboravi počistiti za sobom.







Photography: Emina Avdic

What I wore?
Trench coat: Rosegal
Bag: Rosegal
Shirt: Gamiss
Jeans: SheIn
Sandals: Unknown
Bracelet: Rosegal