WE CAN DO IT BETTER - SHEIN


How quickly I'm getting back with new post in which I'm wearing SheIn pieces again, I combined grey abd turqouise color, walked down the street and that was it. Some of you might say it's not for fall, it's not trend but who cares? I like it.

Kako se brzo vraćam sa novim postom u kojem ponovo nosim SheIn komade. Kombinovala sam sivu i tirkiznu, šetala niz ulicu i to je bilo to. Neki od vas će reći da nije za jesen, nije u trendu ali koga briga?


As soon as the dress came, I made an outfit, took photos but what happened? It failed, unfortunately. But just because it was my second shooting in the day. So I bothered Emina again and new post is ready. I'm getting ready for the next with Blingsense ring finally. I announced that post long time ago. You can see the ring on my Instagram.
I get the dress exclusively for shooting but I've already wore it couple of times because I really like it. I love this color, perfect refreshment for fall that goes amazingly with over-the-knee boots and leather jacket with belt. I can combine brown belt with brown scarf or black with jacket. I like the detail with lace especially and material looks stunning when it's ironed.
Boots are also from SheIn and they are definitely only for fall, not for winter. They are so warm but bad choice when it rains.

Čim je haljinica stigla, pripremila sam outfit, slikala se i šta se desilo? Nije uspjelo, nažalost. Ali samo zato što je to bilo drugo slikanje u danu. Pa sam opet mučila Eminu i novi post je spreman. Sljedeći će biti sa Blingsense prstenom za nekoliko dana, napokon. Već sam davno najavila taj post. A prsten možete pogledati na mom Instagramu.
Haljinicu mi je SheIn poslao isključivo za slikanje ali ja sam je već par puta nosila jer mi se stvarno dopada. Volim ovu boju, pravo osvježenje za jesen što super ide na čizme iznad koljena i kožnu jaknu sa kaišem. Mogu kombinovati smeđi kaiš uz šal ili crni uz jaknu. Posebno mi se sviđa detalj sa čipkom i materijal izgleda divno kada se ispegla. 
Čizme su također iz SheIn-a i definitivno su samo za jesen, ne i za zimu. Mnogo griju ali su loš izbor kada pada kiša.


Nije postalo bolje, kažem. I dalje vjetar puše, i dalje padaju kiše. A šta je to u meni? Pa ja volim jesen. Miris svijeća, noćne šetnje, cozy džempere i latice ruža koje opadaju, lepršaju..
Nedostaje, šta? Dom u kojem snivaju osjećanja, u kojem opet eto, tražim to nešto a toga nema. Mah, samo neka sunce opet izađe!






Photography: Emina Avdic

I wore:
Dress: SheIn
Boots: SheIn
Bag: Yoins
Bracelets: H&M