JEWELRY & BAG ISSUES


Am I back quickly? Let's say I am. In this post I am about street chic look and I like it especially because of the Zaful bag which breaks the ordinariness of combination. Just as the details - jewelry from Bornprettystore. But, if you want to hear more about these products, continue reading.

Jesam li opet brzo tu? Hajmo reći da jesam. U ovom postu furam street chic look i posebno mi se dopada jer Zaful torbica razbija uobičajenost kombinacije. Kao i detalji - nakit iz Bornprettystore. No, ako želite čuti još o ovim komadima, nastavite čitati.


How to find time for shooting? Emina and I are doing it in Tuzla from now because this college won't leave us alone. So we can't go back to our town because of the shooting. But it's not a problem. I am planning new post, very soon and very quickly. I love new places for taking photos. Soo excited!
Now I'm wearing cozy long sweater bougt in second-hand shop and it's really amazing. Soft, comfortable and great for styling.
White jean...I don't know if you've noticed but I already wore them in some last posts and they are from SheIn.
Then, my chunky booties hat I wore in my first post. The color is fantastic for autumn!

Zaful elegant clutch with details of gold dots wouldn't be a choice to someone for the casual street look but it was for me. It's not, as you can see, only for daily outfits because it's elegant and really a choice for night's luxury. It's really awesome!
Zaful is well known online shop that offers really newest trends. Selection of clothing and shoes is big but quality. I can't judge only by my clutch but I've read so many reviews and saw lot of photos, they really offer quality pieces. My friend confirms that since she has several products from Zaful. They're safe - the package will arrive for sure. You can choose the shipping without worries will the package be shipped because it is. They don't take only money. I hope you'll check they offers because they are new sales and promotions. Don't miss. 

Born Pretty Store bracelet it's small detail that can be noticeable if it's combined right. You can see on photos that I'm wearing two pair of earrings alternately so I could show you how they're easy to combine but they still give ''the refreshment'' to whole look. I am a big fan of this style of earrings so I am very satisfied with quality.
Born Pretty Store is an online shop that doesn't offer just a jewelry but beauty, clothing and shoes and so on (home electronics, details...) So, whatever you need, you can find here. Website is organized, they are safe and the shipping lasts about month and two weeks to my country. Currently lasts the Halloween promotion you can't miss. Check it. I want to inform you about 10% off coupon on all products from their store: MKPT10
I really hope you love this look and products I wrote about. Feel free to write you comment below. Hmm, what do you think?



Kako naći vremena za slikanje? Emina i ja to od sada radimo u Tuzli jer ovaj fakultet ne da mira. Pa se ne možemo vraćat u naš grad radi slikanja. Ali to nije problem. Uskoro planiram novi post, veoma brzo. Čak mi se sviđa i novi izbor mjesta za slikanje. Soo excited! 
Sada nosim cozy dugi džemper kupljen u second-hand prodavnici i zaista je divan. Mekan, udoban i odličan za kombinovati.
Bijele farmerice... pa ne znam da li ste primijetili ali njih sam već nosila u nekim prošlim postovima, a one su iz SheIn-a.
Zatim, moje chunky čizmice koje sam nosila u prvom postu. Boja je fantastična za jesen!

Zaful elegantna torbica sa detaljima zlatnih tufnica nekome ne bi bila odabir za obični street look ali meni je bila. Ona nije, kao što se može vidjeti, samo za dnevne kombinacije već je elegantna i izbor za noćni luksuz. Stvarno je super! 

Zaful je poznati online shop koji nudi zaista najnovije trendove. Izbor odjeće i obuće je veliki ali kvalitetan. Ne mogu samo suditi prema mojoj torbici ali pročitala sam mnogo recenzija i vidjela mnogo slika, stvarno nude kvalitetne komade. Moja prijateljica to potvrđuje koja ima nekoliko komada odjeće iz Zaful-a. Sigurni su - paket ćete dobiti. Možete birati shipping bez brige da li će vam poslati, jer hoće. Ne uzimaju samo novac. Ja se nadam da ćete barem pogledati njihove ponude a stalno su nova sniženja i promocije. Ne propuštajte.

Born Pretty Store narukvica je mali detalj koji može biti uočljiv ako se dobro iskombinuje. Vidite na slikama da nosim dva para minđuša naizmjenično kako bi vam pokazala kako se lahko kombinuju a ipak daju ''osvježenje'' čitavoj kombinaciji. Ja sam veliki ljubitelj ovog stila minđuša i oduševljena sam kvalitetom.
Born Pretty Store je online shop koji ne nudi samo nakit, nego i šminku, odjeću i obuću i tako dalje (kućni aparati, detalji...) Tako da šta god da vam treba, možete naći baš tu. Website je organizovan, sigurni su i shipping traje oko mjesec i 2 sedmice za moju državu. Trenutno traje Halloween promocija koju ne smijete propustiti. Provjerite.Također želim da vas informišem o 10% kuponu na sve proizvode: MKPT10
Ja se stvarno nadam da vam se dopada moj look i komadi o kojima sam pisala. Slobodno napišite komentar. Hmm, šta mislite?

Kuda bježi voz a galama se vraća? Čekaj, stanicu si promašio ili sam ja isplivala, negdje, preletjela kroz oblake i ne znam gdje sam. A šta sam? A ko sam? Dajte mi minut, dva... Samo da shvatim. Ipak, nadam se.. da ću naletit na hrabrost pored puta. Možda već i jesam. Ma ko zna? O čemu poče', zaboravih misao. 
Bijesno.
Ne znam gdje je početak a gdje kraj!




Photography: Emina Avdic

What I wore?
Sweater: local shop
Jeans: SheIn
Boots: Romwe
Clutch: Zaful
Earrings 1: Born Pretty Store
Earrings 2: Born Pretty Store